Verzending & Bezorging
Wanneer wordt uw bestelling verzonden?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer Ledstation uw bestelling heeft verzonden ontvangt u een e-mailbevestiging met track en trace hierover om uw bestelling te volgen.
Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is op het afleveradres?
Als er niemand aanwezig is, wordt er een bericht achtergelaten en wordt er de volgende dag een nieuwe afleverpoging ondernomen. U kunt online een nieuwe afleverafspraak maken op de website van de bezorger, of contact opnemen met Ledstation support.
Na het ontvangen van uw bestelling?
Na het ontvangen van uw bestelling is het van belang dat u snel controleert of uw bestelling naar wens is ontvangen. Mist u iets of is iets helaas defect aangekomen? Dan gaan we u daar direct mee helpen. U heeft 14 dagen om uw bestelling te controleren na ontvangst op defecten en volledigheid van de inhoud van uw bestelling. Na deze termijn kunnen we uw niet verder helpen met het aanvullen van tekortkomende producten of vervangen van defecte producten.
Contact opnemen
Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, door een e-mail te sturen of te bellen.